مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 19:452021-03-02ورزشي

گلر ایتالیایی در صدر لیست نقل و انتقالاتی چلسی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، قرارداد جان لوییجی دوناروما، دروازه بان ایتالیایی و ملی پوش میلان در پایان فصل به اتمام می رسد و طی ماه های گذشته شایعات زیادی در رابطه با این بازیکن مطرح شده است؛ - به نظر می رسد چلسی در تابستان تمام تلاش خود را برای به خدمت گرفتن جان لوییجی دوناروما انجام خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، قرارداد جان لوییجی دوناروما، دروازه بان ایتالیایی و ملی پوش میلان در پایان فصل به اتمام می رسد و طی ماه های گذشته شایعات زیادی در رابطه با این بازیکن مطرح شده است؛ موضوعی که به یک نگرانی بزرگ برای هواداران روسونری تبدیل شده است.

از طرفی در هفته های گذشته بسیاری از رسانه های ایتالیایی گزارش داده اند که خود دوناروما مایل است به کارش در روسونری ادامه دهد اما به نظر می رسد که مدیر برنامه جنجالی این بازیکن یعنی مینو رایولا و از طرف دیگر عدم توافق در مورد دستمزد، جزو مهم ترین دلایلی بوده که باعث شده این دروازه بان ملی پوش قرارداد جدیدی با روسونری امضا نکند.

با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات تابستانی شایعات در مورد آینده جان لوییجی دوناروما نیز قوت گرفته است.

در همین ارتباط یورو اسپورت در گزارشی مدعی شده که باشگاه چلسی دروازه بان ایتالیایی میلان را در صدر لیست نقل و انتقالاتی خود قرار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلر ایتالیایی در صدر لیست نقل و انتقالاتی چلسی

گلر ایتالیایی در صدر لیست نقل و انتقالاتی چلسی