مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 15:452021-03-02ورزشي

شاهد بازی جدیدی از سوی ذوب آهن نبودیم/ ذوبی ها هنوز تمرکز ندارند


در دیدار ذوب آهن و فولاد توجه به تغییرات که در بدنه ذوب آهن ایجاد شده است، شاهد بازی جدیدی از این تیم نبودیم، البته مسیری که از ابتدای فصل جاری مدیران و تصمیم گیران برای این مجموعه لحاظ کرده اند سبب می شود که انتظار بیشتری از این تیم نداشته باشیم.

- محمود یزدخواستی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، پیرامون دیدار تیم ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان اظهار داشت:در این دیدار با توجه به تغییرات که در بدنه ذوب آهن ایجاد شده است، شاهد بازی جدیدی از این تیم نبودیم، البته مسیری که از ابتدای فصل جاری مدیران و تصمیم گیران برای این مجموعه لحاظ کرده اند سبب می شود که انتظار بیشتری از این تیم نداشته باشیم.

کارشناس فوتبال تشریح کرد: به نظر می رسد که ذوب آهن همچنان درگیر فشارهای و استرس های نیم فصل اول است، این تیم پیش از هدایت مجتبی حسینی دوران عجیب و غریبی را پشت سرگذاشت و تغییرات پی درپی به خط حمله ذوب آهن کند، پاس های ارسالی وی برای مدافعین فولاد قابل پیش بینی بود و دفع آسانی در پی داشت.

کارشناس فوتبال اضافه کرد: میلاد جهانی نزدیک به دروازه فولاد بازی نمی کرد و به نظر می رسید برای این موضوع نیز تلاش خاصی نمی کرد؛ در نیمه دوم گردش توپ در هر دوتیم نزدیک به هم بود، ذوب آهن به دلیل اینکه در نتیجه عقب بود باید تعویض های خود را جهت تق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد بازی جدیدی از سوی ذوب آهن نبودیم/ ذوبی ها هنوز تمرکز ندارند

شاهد بازی جدیدی از سوی ذوب آهن نبودیم/ ذوبی ها هنوز تمرکز ندارند