مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 15:102021-03-02بين الملل

«بایدن» درباره عدم امکان تحریم مستقیم «بن سلمان» دروغ می گوید


یک روزنامه عرب زبان به نقل از منابع آمریکایی نوشت: اینکه رییس جمهور آمریکا می گوید این کشور امکان تحریم مستقیم ولیعهد سعودی را ندارد یک دروغ است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روزنامه القدس العربی چاپ لندن در مطلبی با اشاره به اظهارات اخیر مقامات آمریکایی در خصوص محمد بن سلمان ولیعهد سعودی، نوشت: اینکه رییس جمهور آمریکا می گوید این کشور امکان تحریم مستقیم ولیعهد سعودی را ندارد یک دروغ است.

بر اساس این گزارش، القدس العربی ادامه داد: مقامات ایالات متحده آمریکا اینگونه استناد می کنند که از آنجایی که بن سلمان مقام ارشد یک کشور خارجی محسوب می شود، واشنگتن نمی تواند به طور مستقیم تحریم هایی را علیه آن اعمال کند.

روزنامه مذکور در مطلب خود همچنین آورده است: ادعای مقامات آمریکایی درحالی است که آنها پیشتر هم در دوره رؤسای جمهور دموکرات و هم در دوره رؤسای جمهورِ جمهوریخواه تحریم هایی را علیه مقامات ارشد کشورهای خارجی اعمال کردند.

این روزنامه عرب زبان در ادامه عنوان کرده است: از جمله مقامات ارشد کشورهایی که آمریکایی ها تاکنون نسبت به تحریم آنها مبادرت ورزیده اند می توان به مقامات ایرانی، ونزوئلایی، کره شمالی، سوریه، لیبی و… اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بایدن» درباره عدم امکان تحریم مستقیم «بن سلمان» دروغ می گوید

«بایدن» درباره عدم امکان تحریم مستقیم «بن سلمان» دروغ می گوید