مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 15:002021-03-02سياسي

امضای چند تفاهم نامه برای تأمین مسکن و اشتغال ایثارگران لرستان


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان گفت: چند تفاهم نامه داخلی با دستگاه های ذیربط درباره تأمین مسکن و اشتغال ایثارگران امضا شده است.

- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان گفت: چند تفاهم نامه داخلی با دستگاه های ذیربط درباره تأمین مسکن و اشتغال ایثارگران امضا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود زرین جویی در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با ارائه گزارشی از اقدامات بنیاد در خصوص تفاهم نامه تأمین مسکن و اشتغال ایثارگران که مردادماه سال جاری بین رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و استاندار لرستان امضا شد، بیان کرد: در استان جهت اجرایی شدن این تفاهم نامه با دستگاه های ذیربط چند تفاهم نامه داخلی امضا کرده ایم.

در این بین تعهداتی وجود داشت که از جمله آن شناسایی و ارائه آمار و اطلاعات مشمولان تحت پوشش بنیاد شهید بود که در اختیار دستگاه های ذی ربط قرار گرفت.

وی با تأکید بر ضرورت تأمین مسکن خانواده های شهدا و ایثارگران گفت: بعضی از شهرستان ها فاقد زمین هستند و برخی از شهرستان ها هم که زمین در آنجا موجود است هزینه آماده سازی زمین برای ساخت، بسیار سنگین است که تاکنون در دو شهرستان پلدختر و ازنا 35 قطعه زمین قابل واگذاری معرفی شده؛ در حالی که ما بیش از ده هزار و پانصد نفر واجد شرایط داریم که از این تعداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای چند تفاهم نامه برای تأمین مسکن و اشتغال ایثارگران لرستان

امضای چند تفاهم نامه برای تأمین مسکن و اشتغال ایثارگران لرستان