مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 14:552021-03-02اقتصادي

دیتالاگرهایی که شرایط دمایی را برای کالاهای حساس به دما اندازه گیری می کنند


محققان کشور به منظور پایش کیفیت محصولات صنایع مختلف چون غذایی و دارویی از زمان تولید تا توزیع، برچسب های الکترونیکی را عرضه کردند که می تواند بسته به حساسیت محصول شرایط محیطی را پایش کند و گزارش آن را به کاربر ارائه دهد.

- محققان کشور به منظور پایش کیفیت محصولات صنایع مختلف چون غذایی و دارویی از زمان تولید تا توزیع، برچسب های الکترونیکی را عرضه کردند که می تواند بسته به حساسیت محصول شرایط محیطی را پایش کند و گزارش آن را به کاربر ارائه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر زهرا کلاهدوز اصفهانی، مدیر عامل یکی از شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارک فناوری پردیس امروز در مراسم معرفی دستاوردهای پارک فناوری پردیس که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: در این شرکت متخصصانی از حوزه های نانو فناوری، میکرو الکترونیک و مهندسی پزشکی حضور دارند تا با تحقیق و توسعه راهکارهایی برای حل چالش های کشور ارائه دهیم.

وی طراحی و ساخت ابزارهای هوشمند با عنوان برچسب مانیتورینگ دما را از دستاوردهای این شرکت نام برد و خاطر نشان کرد: این محصول راهکاری هوشمند برای مانیتورینگ زنجیره تامین حساس به دما و سایر شرایط محیطی است که خدمات آن شامل حوزه های مختلف از صنایع غذایی و لبنی تا فرآورده های دارویی و واردات محصولات به کشور می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیتالاگرهایی که شرایط دمایی را برای کالاهای حساس به دما اندازه گیری می کنند

دیتالاگرهایی که شرایط دمایی را برای کالاهای حساس به دما اندازه گیری می کنند