مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 14:452021-03-02اقتصادي

مردم نباید جریمه واحدهای صنفی را جبران کنند


فرماندار شهرستان بندرانزلی وقتی یک فعال صنفی برای جبران جریمه هزینه خدمات مشتری را افزایش می دهد، نه تنها بازدارنده نیست بلکه باعث می شود مردم شاکی تر باشند.

- ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان بندرانزلی وقتی یک فعال صنفی برای جبران جریمه هزینه خدمات مشتری را افزایش می دهد، نه تنها بازدارنده نیست بلکه باعث می شود مردم شاکی تر باشند.

اسماعیل میرغضنفری در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بندرانزلی، با اشاره به اینکه نتوانستیم حق شهرستان را به صورت مطلوب بگیریم، اظهار کرد: باید ببینیم گیر کار کجاست و چرا در عرصه بازار حال ما خراب است و از فروشنده تا تولیدکننده و خریدار همه ناراضی هستند.

وی با اشاره به اینکه همه مشکلات مربوط به تحریم ها نیست، افزود: در مسیر تولید تا توزیع جدیت بیشتر باشد زیرا چیزی مهمتر از مردم و معیشت مردم نداریم و شهروندان باید نتیجه کار ما را در زندگی خود ببینند.

میرغضنفری با بیان اینکه وقتی تعادل در حوزه بازار به هم می خورد یعنی عرضه و تقاضا مشکل دارد، تاکید کرد: نظارت های مستمر و تاثیرگذار باید بیشتر باشد تا متخلف از ادامه تخلف احساس ترس کند و قانون مدار با احساس امنیت بیشتری فعالیت خود را ادامه بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم نباید جریمه واحدهای صنفی را جبران کنند

مردم نباید جریمه واحدهای صنفی را جبران کنند