مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 12:402021-03-02پزشكي

تاثیر واکسن کرونا بر عوارض پس از بهبودی


مطالعه جدیدی به نام «کووید طولانی»(long COVID) که توسط محققان دانشگاه لیدز در انگلیس انجام شده است، نشان می دهد از هر 10 انگلیسی، یک نفر ماه ها پس آلودگی به ویروس کرونا، - به نقل از روزنامه دیلی میل، نوشت: محققان می گویند: بیمارانی که ماه ها پس از ابتلا به کرونا با علائمی از جمله خستگی مفرط، سردرد و تب دست و پنجه نرم می کنند، پس از تزریق واکسن این بیماری بهبودی قابل توجهی پیدا می کنند.

ایرنا نوشت؛ مطالعه جدیدی به نام کووید طولانی (long COVID) که توسط محققان دانشگاه لیدز در انگلیس انجام شده است، نشان می دهد از هر 10 انگلیسی، یک نفر ماه ها پس آلودگی به ویروس کرونا، از خستگی، سردرد و تب رنج می برد.

در این مطالعه محققان زندگی برخی از بیماران را که پیشتر به کووید-19 مبتلا بوده و اکنون بهبود یافته اند، بررسی کردند تا الگویی از علائم و پیامدهای طولانی مدت بیماری را دریابند که به احتمال زیاد افرادی که به دلیل این بیماری در بیمارستان بستری شده اند، تجربه کرده اند.

به گفته محققان از هر 10 فرد، یک نفر حتی پس از بهبودی موفقیت آمیز از کرونا ممکن است در معرض خطر ابتلا به علائم عفونت ویروسی باشد.

این در حالی است که تعدادی از مبتلایان به کرونا پس از تزریق این واکسن به پزشکان خود اعلام کرده اند که احساس بهتری پیدا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر واکسن کرونا بر عوارض پس از بهبودی

تاثیر واکسن کرونا بر عوارض پس از بهبودی