مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 12:052021-03-02اقتصادي

هیچ مدرسه ای در کشور طی ایام نوروز پذیرای گردشگران نخواهد بود/برپایی کمپ چادری ممنوع


وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: به منظور جلوگیری از سفرهای کنترل نشده در ایام نوروز، هیچ مدرسه ای در کشور طی نوروز سال 1400 از گردشگران پذیرایی نخواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبسیار ضربه دید ولی همچنان این بخش سرزنده در حال فعالیت است.

وی با بیان اینکه بیش از دو هزار و 500 پروژه فعال گردشگری در سطح کشور وجود دارد، ابراز داشت: این پروژه ها با سرمایه گذاری 159 هزار میلیارد تومانی برای استفاده گردشگران داخلی و خارجی در دسترس همگان قرار دارد.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اینکه یکی از حوزه های بسیار فعال در صنعت گردشگری کشور اقامتگاه های سنتی است، تصریح کرد: خوشبختانه با سرمایه گذاری مطلوبی که در این بخش شده است شاهد افزایش واحد اقامتگاه های سنتی در سطح کشور و شهرها و روستاها هستیم.

مرمت خانه های تاریخی در اولویت برنامه های میراث فرهنگی وی با بیان اینکه یکی از اولویت های موجود مرمت خانه های تاریخی با استفاده از سرمایه گذاری مردم و بخش خصوصی است، خاطرنشان کرد: پروژه هایی این چنینی خوشبختانه به خوبی در سطح کشور مورد استقبال قرار گرفته است و رو به افزایش است.

مونسان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن نوروز و سفرهای نوروزی بیان داشت: جلسات متعددی به این منظور برگزار شده است و مقرر شده است که سف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مدرسه ای در کشور طی ایام نوروز پذیرای گردشگران نخواهد بود/برپایی کمپ چادری ممنوع

هیچ مدرسه ای در کشور طی ایام نوروز پذیرای گردشگران نخواهد بود/برپایی کمپ چادری ممنوع