مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 11:452021-03-02سياسي

پیامدهای غفلت از گردشگری سخت


یک دانش آموخته رشته ارزیابی و آمایش سرزمین، با برشمردن تفاوت های گردشگری سخت و نرم گفت: مناطق توسعه یافته، برای گردشگری نرم و مناطق بکر برای گردشگری سخت مناسب هستند اما اغلب توجه ما به سمت گردشگری نرم است و گردشگری سخت که با اهداف اکوتوریسم درزمینهٔ .

- ایسنا/اصفهان یک دانش آموخته رشته ارزیابی و آمایش سرزمین، با برشمردن تفاوت های گردشگری سخت و نرم گفت: مناطق توسعه یافته، برای گردشگری نرم و مناطق بکر برای گردشگری سخت مناسب هستند اما اغلب توجه ما به سمت گردشگری نرم است و گردشگری سخت که با اهداف اکوتوریسم درزمینهٔ حفاظت از منابع رابطه نزدیک تری دارد، نادیده گرفته می شود.

فاطمه خزاعی، پیش از ظهر امروز (سه شنبه-12 اسفندماه) در وبینار سومین همایش سالانه گردشگری، محور توسعه پایدار استان اصفهان که با محوریت جاذبه های آبی برگزار شد، گفت: امروزه اهمیت گردشگری به عنوان متنوع ترین و بزرگ ترین صنعت در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بر کسی پوشیده نیست و بسیاری از کشورها در تلاش اند تا این صنعت را به صورت پایدار در کشور خود رونق ببخشند.

وی ادامه داد: طبق آمار سازمان جهانی گردشگری، صنعت گردشگری مهم ترین منبع درآمد و ایجاد فرصت شغلی برای بسیاری از کشورهاست اما باوجود درآمدزایی فراوان این صنعت، در اغلب مواقع توجه بیشتر به ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامدهای غفلت از گردشگری سخت

پیامدهای غفلت از گردشگری سخت