موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - همسان سازي حقوق بازنشستگان - مجلس شوراي اسلامي - سرمربي پرسپوليس - افزايش حقوق - عبدالرحيم خطيبي - مديريت آب - تمرينات يوونتوس - رياست فدراسيون فوتبال - تالاب قره قشلاق - تركيب استقلال مقابل الاهلي - زييس جمهور منتخب - حوزه صنعت و ساختمان - رقابت هاي جهاني كشتي - فدراسيون ورزش هاي دانشگاهي - دادستان امريكا - كيفيت آموزش عالي - گزارش به آكادمي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 11:302021-03-02سياسي

برخی می خواهند ریشه مشکلات کشور را به تحریم ها مرتبط کنند


برخی بدنبال آن هستند ریشه مشکلات کشور را به جای سوء مدیریت ها به تحریم ها نسبت دهند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان بسیج سازندگی گفت: برخی بدنبال آن هستند ریشه مشکلات کشور را به جای سوء مدیریت ها به تحریم ها نسبت دهند.

سردار زهرایی، امروز(12 اسفند) در مراسم انعقاد تفاهم نامه بین سازمان بسیج سازندگی و کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به شرایط اقتصادی کشور، گفت: برخی دانسته و یا نادانسته بدنبال این هستند که ریشه اصلی مشکلات کشور را به جای سوء مدیریت ها و ناکارآمدی های نظام اداری، به تحریم ها مرتبط کنند که نوعی تحریف واقعیت است.

وی افزود: تحریف بزرگتر این است که رویش ها و خط شکنی ها و بن بست شکنی هایی که در دوران پس از پیروزی انقلاب در بزنگاه های مختلف اتفاق افتاده به ورطه فراموشی سپرده و با مولفه های دیگری برای مذاکره و چانه زنی در خارج جایگزین شود.

وی با بیان اینکه در دوران پیروزی انقلاب جوانان کشور مقابل رژیم ستمشاهی به میدان آمده و رژیم شاهنشاهی را از پای درآوردند، گفت: در دوران دفاع مقدس هم حسن تهرانی مقدم ها و چمران ها و باقری ها به میدان آمده و با نبوغ خود از کشور در مقابل دشمنان دفاع کردند.

زهرایی ادامه داد: حال سئوال این است که در دفاع مقدس نوین و جنگ اقتصادی و تهاجم فرهنگی که علیه نظام ما به راه انداخته اند، آیا حسن ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی می خواهند ریشه مشکلات کشور را به تحریم ها مرتبط کنند

برخی می خواهند ریشه مشکلات کشور را به تحریم ها مرتبط کنند