مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 11:152021-03-02سياسي

معیشت کارکنان، همچنان از مهم ترین اولویت های نیروی انتظامی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری در بازدید از ستاد مرزبانی خراسان رضوی با تسلیت سالروز وفات حضرت زینب (س)، اظهار داشت: - فرمانده ناجا در بازدید از ستاد مرزبانی خراسان رضوی بر معیشت کارکنان، روزآمدی، مراقبت و تحلیل در مسائل امنیتی، اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری در بازدید از ستاد مرزبانی خراسان رضوی با تسلیت سالروز وفات حضرت زینب (س)، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم از فیوضات این ماه بهره ببریم.

وی با اشاره به اینکه دشمن می خواهد خراسان رضوی و مشهد مقدس که پایگاه تشیع و افتخاری برای ملت ایران و قطب معنوی و فرهنگی برای جهان اسلام است را ناامن کند چرا که امنیت مطلوب و شایسته ای که امروز در این منطقه از کشورمان حکم فرماست را بر نمی تابد، گفت: خوشبختانه با عنایت الهی و توجهات آقا علی ابن موسی الرضا (ع) تمام این توطئه ها بر ملا خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی کار و مسئولیت مرزبانی ناجا و مرزبانی استان خراسان رضوی را بسیار مهم برشمرد و افزود: مرزبانان همان طور که حافظ مرز های کشورمان از گزند حملات اشرار و گروه های ضد انقلاب هستند، هم و غم شان این است که نفوذی از طرف معاندان اتفاق نیفتد تا در شهر ها ناامنی ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معیشت کارکنان، همچنان از مهم ترین اولویت های نیروی انتظامی

معیشت کارکنان، همچنان از مهم ترین اولویت های نیروی انتظامی