مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 11:052021-03-02سياسي

برنامه سازی شبکه های استانی درباره حفظ منابع طبیعی


معاون امور استان های رسانه ملی بیان کرد که شبکه های استانی صدا و سیما برنامه جامعی برای فرهنگ سازی در زمینه حفظ منابع طبیعی تدوین و اجرایی خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان های سازمان صدا و سیما، علی دارابی معاون امور استان های صداوسیما در آستانه هفته منابع طبیعی و در نشست مشترک با رییس و معاونان سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور و حضور ویدیو کنفرانسی مدیران کل منابع طبیعی سراسر کشور با اشاره به اهمیت منابع طبیعی و نگهداشت آنها برای نسل های آینده اظهار کرد: با توجه به اهمیت این موضوع باید برگزاری اجلاس های جهانی محیط زیست و منابع طبیعی را مورد توجه قرار دهیم که با حضور سران کشورها برگزار می شود و نشان دهنده جایگاه این موضوع از یک سو و بیم دولت ها از سوی دیگر از روند تخریب ها در این زمینه است.

وی به برنامه سازی در رسانه ملی برای فرهنگ سازی در حوزه حفاظت از محیط زیست و نگهداری منابع طبیعی اشاره و بیان کرد: استفاده از ساختارهای متنوع در این خصوص امری بدیهی است به ویژه قالب فیلم و نمایش که تاثیرگذاری بالایی دارد.

معاون امور استان های رسانه ملی ادامه داد: نقش شبکه های استانی در برجسته سازی موضوعات مربوط به منابع طبیعی و هشدار دادن نسبت به مخاطرات بسیار پُر رنگ است در واقع رسانه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه سازی شبکه های استانی درباره حفظ منابع طبیعی

برنامه سازی شبکه های استانی درباره حفظ منابع طبیعی