مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 10:492021-03-02سياسي

مسؤولان با سعه صدر پاسخگوی خانواده شهدا باشند


مسؤولان بنیاد شهید خدمت به این قشر از جامعه را قدر بدانند و ارائه خدمات را همراه با سعه صدر و اخلاق حسنه انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام علی وحدانی فر امروز در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد این نهاد را متولی رسیدگی به امورات خانواده شهدا و ایثارگران دانست و اظهار داشت: مسؤولان بنیاد شهید خدمت به این قشر از جامعه را قدر بدانند و ارائه خدمات را همراه با سعه صدر و اخلاق حسنه انجام دهند.

امام جمعه شهرستان کهگیلویه گفت: خانواده شهدا از جگر گوشه خود گذشتند برای اینکه امروز جمهوری اسلامی بقا داشته باشد و نظام شیعی و علوی در دنیا حاکم باشد.

وی ادامه داد: بنیاد شهید موظف است به جانبازی که در جنگ صدمه روحی و جسمی دیده و امروز به سختی نفس می کشد به بهترین وجه خدمت کند.

حجت الاسلام وحدانی فر گفت: اگر میز مدیریت و مسؤولیتی هست به برکت جانفشانی شهدا است باید پاسخگوی این عزیزان باشیم و شرایط جانبازی که 30سال آرزوی تنفس راحت و یا راه رفتن و حرف زدن دارد را درک کنیم.

وی با اشاره به تکریم خانواده شهدا از منظر رهبر انقلاب تصریح کرد: کارکنان بنیاد شهید با گفتار نیک، رفتار حسنه و کرامت انسانی با این قشر برخورد داشته باشند و حرمت خانواده شهدا محفوظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان با سعه صدر پاسخگوی خانواده شهدا باشند

مسؤولان با سعه صدر پاسخگوی خانواده شهدا باشند