مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 10:222021-03-02اقتصادي

کارآفرینان کشور به خلاف خواست آمریکا موفق شدند صنایع کشور را سرپا نگه دارند


کارآفرینان کشور در این شرایط دشوار که آمریکایی ها می خواستند اقتصاد و تولید کشور را زمین گیر کنند موفق شدند صنایع کشور را سرپا نگه دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور صبح امروز(سه شنبه) در پنجمین دوره اهدای نشان و تندیس کارآفرینی امین الضرب گفت: همه انسانها در مسیر زندگی و فعالیت اقتصادی خود با موانع و چالش هایی مواجه هستند اما انسانهای بزرگ وقتی با دیگران متمایز می شوند که با وجود مشکلات کارهای بزرگی انجام می دهند که باید از آنها قدردانی و تشکر کرد.

معاون اول رییس جمهور ضمن ارزشمند توصیف کردن اقدام اتاق بازرگانی کشور در معرفی افراد زحمتکش و خوشنام در عرصه تولید و کارآفرینی، گفت: این اتفاق که به یاد مرحوم امین الضرب انجام می شود ستایش آمیز است.

نام مرحوم امین الضرب همواره در مسائل اجتماعی و اقتصادی ماندگار است.

وی تصریح کرد: معرفی انسان های نمونه و کارهای ماندگار به نسل جوان باعث معرفی الگوها و الگوسازی می شود تا نسل جوان احساس کند می تواند کارهای بزرگی همانند این الگوها انجام دهند و آینده درخشانی را برای کشور همانطور که قبلی ها ساختند، رقم بزنند.

جهانگیری با اشاره به برخی انتقادها در این جلسه از موانع ایجاد شده پیش روی صنعتگران، گفت: تولید کننده و صنعتگر همواره کارش ترسیم آینده خوب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینان کشور به خلاف خواست آمریکا موفق شدند صنایع کشور را سرپا نگه دارند

کارآفرینان کشور به خلاف خواست آمریکا موفق شدند صنایع کشور را سرپا نگه دارند