مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 10:222021-03-02بين الملل

لندن بدون اسم بردن از بن سلمان، بر مجازات عوامل قتل خاشقچی تاکید کرد


وزیر امور خارجه انگلیس در مصاحبه ای با شبکه خبری «سی ان ان» گفته کشورش متعهد است آنهایی که مسئول قتل «جمال خاشقجی» روزنامه نگار منتقد سعودی هستند را پاسخگو کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری فارس، دومینیک راب ، وزیر امور خارجه ، گفت که کشورش متعهد است آنهایی که مسئول قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی هستند را پاسخگو کند.

راب با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازاطلاعاتی آمریکا در خصوص قتل خاشقچی و اقداماتی که این کشور در جهت مجازات عربستان در نظر گرفته، گفت: ما در این زمینه با هم پیمان خود یعنی آمریکا کاملاً هماهنگ هستیم.

  وی در ادامه گفت: عربستان سعودی یک شریک بسیار مهم در منطقه است، ثبات منطقه در خطر قرار دارد، امنیت منطقه در خطر قرار دارد و در واقع امنیت و ثبات بسیاری از کشور های غربی از جمله آمریکا و انگلیس در خطر است، اما مطمئناً انگلیس از تعهدات خود در زمینه حقوق بشر و تعهد خود برای دفاع از این اصول و ارزش ها صرف نظر نمی کند.

  دومینیک راب در ادامه همچنین به قانون جدید موسوم به مگنیستکی در کشورش اشاره کرد که به واسطه آن 20 شخص دخیل در قتل خاشقچی را با ممنوعیت صدور روادید و مسدود کردن دارایی ها یشان تحریم کرد.

وزیر امور خارجه انگلیس در پایان اظهاراتش تصریح کرد: بنابراین ما در این خصوص بسیار روشن عمل می کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لندن بدون اسم بردن از بن سلمان، بر مجازات عوامل قتل خاشقچی تاکید کرد

لندن بدون اسم بردن از بن سلمان، بر مجازات عوامل قتل خاشقچی تاکید کرد