مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 10:162021-03-02حوادث

کشف 80 تن کود شیمیایی غیرمجاز و 3000 مواد محترقه در پارس آباد


فرمانده هنگ مرزی پارس آباد از کشف 80 تن کود شیمیایی غیرمجاز و 3000 مواد محترقه در شهرستان پارس آباد مغان خبر داد.

- زعفر منیری ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پارس آباد اظهار کرد: 80 تن کود شیمیایی  غیرمجاز در انبارهای شهرستان پارس آباد کشف و ضبط شد و در این رابطه 3 انبار احتکار کود توسط مرزبانان هنگ مرزی پارس آباد پلمب گردید.

وی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فروش مواد محترقه به صورت گسترده در یکی از واحدهای صنفی سطح شهرستان پارس آباد، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده هنگ مرزی پارس آباد ادامه داد: مأموران پس از انجام کار اطلاعاتی دقیق و اطمینان از صحت خبر، ضمن کسب مجوز قضایی، مالک این واحد صنفی را دستگیر و در بازرسی از محل کسب وی بیش از 3 هزار عدد ترقه کشف کردند.

تاکید پلیس بر امنیت محله محور و برقراری نظم با محوریت مردم منیری بیان کرد: این افراد آگاهانه و یا ناآگاهانه جوانان و نوجوانان را به راحتی به سمت خطر و استفاده از مواد خطرناک منفجره هدایت می کنند که به طور قطع استفاده از این مواد منفجره برای همه مردم خطراتی را ایجاد خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در چهارشنبه آخر سال، تاکید پلیس بر امنیت محله محور و برقراری نظم و آرامش با محوریت مردم است تا بتوانیم ایام خوب و بدون حادثه ای را پشت سر بگذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 80 تن کود شیمیایی غیرمجاز و 3000 مواد محترقه در پارس آباد

کشف 80 تن کود شیمیایی غیرمجاز و 3000 مواد محترقه در پارس آباد