مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 09:572021-03-02سياسي

جهانگیری: سختی ها تمام می شود


در این شرایط سخت که آمریکایی ها قصد زمین گیر کردن تولید و صنعت کشور را داشتند اما یک عده ایستادند و تولید کشور را سرپا نگه داشتند.

- معاول اول رییس جمهور گفت: در این شرایط سخت که آمریکایی ها قصد زمین گیر کردن تولید و صنعت کشور را داشتند اما یک عده ایستادند و تولید کشور را سرپا نگه داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسحاق جهانگیری ظهر امروز (سه شنبه) در پنجمین دوره اهدای نشان و تندیس کارآفرینی امین الضرب اظهار کرد: حتماً هر کدام از ما در کار و زندگی و فعالیتی که داریم با موانعی روبرو می شویم و اصلاً انسان های بزرگ در همین جاها تفاوت خود را با دیگران نشان می دهند که علی رغم موانع، کارهای بزرگ کرده اند.

وی ادامه داد: کارهای خوب و ماندگاری که انجام گرفته را باید به عنوان سرمایه تلقی و به نسل جوان منتقل کنیم تا الگو سازی شود و نسل جوان احساس کند می تواند کارهای بزرگی انجام دهد و موانع را پشت سر بگذارد.

جهانگیری در همین راستا گفت: اگر دائم از مشکلات بگوییم، دلیلی ندارد که نمونه باشیم؛ دیگرانی در کشور هستند که زیاد به مشکلات می پردازند و حرف نزده را زده و مشکل نبوده را بوده می کنند و دروغ می سازند و روی این دروغ تحلیل و ارزیابی می کنند.

وی با اشاره به اهمیت تولید و صنعت و جایگاه تولیدکننده و صنعتگر گفت: کار تولید کننده و صنعتگر همواره سازندگی و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: سختی ها تمام می شود

جهانگیری: سختی ها تمام می شود