مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 09:552021-03-02سياسي

نماینده مجلس: آقای قالیباف، مجلس پادگان نظامی نیست


حمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی به او گفت که این موضوع تبدیل به رویه ای شده است که نمایندگان در ابتدای صحبت های خود یک تذکر را بیان می کنند و از صباغیان خواست که توضیحاتش را در بیان مخالف پیشنهاد بیان کند.

- در پی تذکر نماینده بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی دقایقی جو مجلس متشنج شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه) و در جریان بررسی تبصره 6 لایحه بودجه 1400 در بخش هزینه ای، محمدرضا صباغیان نماینده بافق و مهریز که به عنوان مخالف پیشنهادی قصد صحبت داشت در ابتدا خواستار بیان تذکری شد.

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی به او گفت که این موضوع تبدیل به رویه ای شده است که نمایندگان در ابتدای صحبت های خود یک تذکر را بیان می کنند و از صباغیان خواست که توضیحاتش را در بیان مخالف پیشنهاد بیان کند.

در واکنش، صباغیان خطاب به قالیباف اظهار کرد: آقای قالیباف بگذارید حرفم را بزنم یک رویه ای ایجاد کرده ایم که پیشنهاد دهنده باید در جایگاه هیات رییسه حاضر شده و نامش را بنویسد و به شما بگوید تا اجازه طرح پیشنهاد را بدهید.

این ذلت و خواری نمایندگان است که باید به شما التماس کنند.

وی ادامه داد: از طرف دیگر یک رویه ای ایجاد کرده اید که پیشنهاد نمایندگان را از سیستم حذف می کنید این مجلس دفعه اولی نیست که در آن بودجه بررسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: آقای قالیباف، مجلس پادگان نظامی نیست

نماینده مجلس: آقای قالیباف، مجلس پادگان نظامی نیست