مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-02سياسي

خداوند را برای توفیق تحقق وعده هایم به هم وطنان شکر می کنم


غلامحسین مظفری در وداع با ساکنان جزیره کیش از همدلی و تعامل خوب ساکنان منطقه و بخش خصوصی با سازمان منطقه آزاد کیش تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، غلامحسین مظفری مدیرعامل پیشین بود و به لطف خداوند با تدوین یک برنامه راهبردی 3 ساله این وعده ها همگی محقق شود.

مظفری با بیان این که تدوین و اجرای این برنامه با برگزاری بیش از 75 جلسه کارشناسی در بدنه سازمان و مطالعه اسناد بالا دستی و البته همت همکاران پر تلاش سازمان میسر شد، گفت: این برنامه که مورد استقبال دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد هم قرار گرفت، سرلوحه فعالیت های ما بود.

وی با اشاره به دشواری رعایت اصولی چون پاکدستی و شفافیت گفت: رعایت این اصول در عمل و در سطح کلان کار بسیار سختی است که به لطف خداوند در جزیره کیش محقق شد و خرسندم که این خدمات رضایتمندی هموطنان و آرامش خاطر ما را به همراه داشته است.

مظفری اظهار داشت: در طول دو سال با استفاده از همه ظرفیت های موجود 8 هزار میلیارد تومان منابع مالی به سازمان بازگردانده و بسیاری از طرح های نیمه تمام هم تعیین تکلیف شد.

وی افزود: شورای تامین و قوه قضاییه که وظایف ساختاری داشتند نیز برای حفظ و صیانت از بیت المال در این راستا همکاری بسیار عنوان کرد و گفت: با همت و همدلی تمامی دست اندر کاران، فعالان اقتصادی، بخش خصوصی و مردم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداوند را برای توفیق تحقق وعده هایم به هم وطنان شکر می کنم

خداوند را برای توفیق تحقق وعده هایم به هم وطنان شکر می کنم