مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 08:402021-03-02بين الملل

دختران دانش آموزِ ربوده شده در نیجریه آزاد شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز، فرماندار ایالت زامفارا، جایی که دختران دانش آموز جمعه شب گذشته از خوابگاه مدرسه ای شبانه روزی در این ایالت ربوده شده بودند روز سه شنبه به خبرگزاری فرانسه گفت که افراد ربوده شده آزاد شده و هم اکنون در ساختمان فرمانداری نگه داری می شوند.

این مقام ارشد محلی در ایالت زامفارا شمار دانش آموزان ربوده شده را 279 نفر اعلام کرد و یادآور شد که کلیه افراد آزا شده در سلامتی کامل به سر می برند.

این در حالیست که پیش از این و در پی حمله افراد مسلح به مدرسه شبانه روزی واقع در ایالت زامفارا اعلام شده بود که 317 دانش آموز مفقود شده اند.

خبرنگار فرانس پرس که در محل حضور داشت در توضیح مشاهدات خود گفته است که دختران دانش آموز با چهره هایی که خستگی در آن مشهود بود صبح روز سه شبنه سوار بر چند مینی بوسی به ساختمان فرمانداری آورده شدند.

این افراد سپس به سالن اجتماعات فرمانداری منتقل شدند و در آنجا لباس های تمیز، عمدتا به شکل پوشش اسلامی به رنگ آبی آسمانی میان آنها توزیع شد.

مراسم استقبال سپس با پخش سرود ملی نیجریه آغاز شد و دانش آموزان زیر نگاه لنز دوربین های خبرنگاران برای ادای احترام از جای خود برخواستند.

این چهارمین بار ظرف دست کم سه ماه گذشته است که دانش آموزان مدارس در شمال غرب نیجریه توسط افرادی مسلح و ناشناس ربوده می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختران دانش آموزِ ربوده شده در نیجریه آزاد شدند

دختران دانش آموزِ ربوده شده در نیجریه آزاد شدند