مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 08:302021-03-02سياسي

دانش و فناوری پراکنده کشور باید در جهت رفع نیازهای ملی استفاده شود


رییس جهاددانشگاهی استان یزد با بیان این که عزم کشور دستیابی به اقتصاد متکی بر دانش است، گفت: باید ساز و کارها در جهت استفاده بیش تر از دانش و فناوری پراکنده کشور جهت رفع نیازهای ملی و حل مسائل استفاده شود.

- ایسنا/یزد رییس جهاددانشگاهی استان یزد با بیان این که عزم کشور دستیابی به اقتصاد متکی بر دانش است، گفت: باید ساز و کارها در جهت استفاده بیش تر از دانش و فناوری پراکنده کشور جهت رفع نیازهای ملی و حل مسائل استفاده شود.

فاطمه سعادتجو در مراسم افتتاحیه مجازی نخستین کنفرانس ملی مواد نوین که امروز دوازدهم اسفندماه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم ترین تحولات جهان آینده، بحث توسعه مبتنی بر دانش است که شکل جدیدی از اقتصاد نوین را در جامعه بشری، بوجود خواهد آورد و جمهوری اسلامی ایران نیز همگام با این رویکرد و براساس سند چشم انداز توسعه 20 ساله کشور، برنامه توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خود را با محوریت دانایی و دانش اجرا می کند.

وی با بیان این که عزم کشور بر آن است که بتواند از یک اقتصاد متکی بر منابع طبیعی به یک اقتصاد متکی بر دانش دست پیدا کند، گفت: امروز دانش و فناوری قدرت اصلی کشورها به حساب می آیند و لذا ساز و کارها باید به طریقی باشند که هر چه بیش تر از دانش و فناوری پراکنده در کشور و جهان برای رفع نیازهای ملی و حل مسائل کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش و فناوری پراکنده کشور باید در جهت رفع نیازهای ملی استفاده شود

دانش و فناوری پراکنده کشور باید در جهت رفع نیازهای ملی استفاده شود