مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 08:152021-03-02پزشكي

مشاهده چندین مورد مشکوک به کرونای انگلیسی در همدان


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان گفت: چند مورد مشکوک به کرونای انگلیسی در استان مشاهده شده و اگر روند ابتلا به همین صورت باشد، تا هفته آینده آمار ابتلا به این نوع ویروس دو رقمی می شود.

- ایسنا/همدان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان گفت: چند مورد مشکوک به کرونای انگلیسی در استان مشاهده شده و اگر روند ابتلا به همین صورت باشد، تا هفته آینده آمار ابتلا به این نوع ویروس دو رقمی می شود.

دکتر محمد طاهری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: چند مورد مشکوک ابتلا به کرونای انگلیسی در استان داشتیم، یکی از نمونه ها را برای آزمایش به تهران ارسال کردیم و منتظر اعلام نتیجه هستیم.

وی تصریح کرد: در صورتی که نمونه ارسالی به عنوان کرونای انگلیسی تأیید شود، می توانیم اعلام کنیم این ویروس به همدان رسیده است و با این روند امکان دارد تا هفته آینده آمار ابتلا به این نوع کرونا به اعداد دو رقمی و حتی سه رقمی برسد.

طاهری در رابطه با وضعیت استان همدان در ابتلا به کروناویروس، توضیح داد: در حال حاضر روند ابتلا به این ویروس در استان همدان صعودی است اما در حال حاضر اصلی ترین نگرانی ما شیوع و گسترش کرونای انگلیسی در سطح استان است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا در ادامه خاطرنشان کرد: دستورالعمل های پیشگیری از کرونای انگلیسی همان پروتکل ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاهده چندین مورد مشکوک به کرونای انگلیسی در همدان

مشاهده چندین مورد مشکوک به کرونای انگلیسی در همدان