مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 08:152021-03-02ورزشي

غائله یک رای


از سوی افکار عمومی فشار بسیار شدیدی روی حاج صفی ایجاد شده و از او سوال می شود چرا به عنوان فوتبالی ترین عضو مجمع، رای خود را از فوتبالی ترین نامزد انتخابات دریغ کرده است.

- از سوی افکار عمومی فشار بسیار شدیدی روی حاج صفی ایجاد شده و از او سوال می شود چرا به عنوان فوتبالی ترین عضو مجمع، رای خود را از فوتبالی ترین نامزد انتخابات دریغ کرده است.

لابه لای این هجمه اما از دو زاویه می توان به موضوع نگاه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: شکست سنگین علی کریمی در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال بسیار بحث برانگیز شده است.

فوتبالی ترین نامزد انتخابات با کسب تنها 9 رای از 67 رای ماخوذه بین چهار کاندیدا چهارم شد تا بسیاری به این جمع بندی برسند که حتی تغییر اساسنامه فدراسیون هم راه را برای فوتبالی ها باز نکرده و همچنان صخره سنگی و محکمی پیش پای خبرگان این حوزه وجود دارد.

در این میان و درست در اوج انتقادات از مجمع به خاطر روگردانی اش از علی کریمی، تصاویری از لحظه رای دادن احسان حاج صفی منتشر شد که سر و صدای بسیار زیادی به پا کرد.

حاج صفی به عنوان کاپیتان تیم ملی حق رای داشت و در شرایطی که پیش از شروع رای گیری مقابل علی کریمی ادای احترام کرده بود، نهایتا برگه رای خود را به نام دیگر نامزد انتخابات یعنی مصطفی آجورلو به صندوق انداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غائله یک رای

غائله یک رای