مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-02سياسي

برگزاری رویداد «تا ثریا» با هدف روایت چگونگی حل نوآورانه و مبتکرانه مسائل کشور


رویداد تا ثریا باهدف روایت چگونگی حل نوآورانه و مبتکرانه مسائل کشور در محل رویداد شهید فخری زاده، واقع در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، مهدی حقی مدیرعامل شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج با اشاره به برگزاری رویداد تا ثریا در روزهای 17 و 18 اسفندماه اظهار داشت: این رویداد روایتی از ظرفیت های موجود برای حل نوآورانه و مبتکرانه مسائل در کشور است که در محل رویداد شهید فخری زاده، واقع در لانه سابق جاسوسی آمریکا برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج بابیان اینکه مجموعه های حاضر در رویداد دو روزه به تشریح چگونگی دستیابی به پاسخ برای حل مسائل گوناگون در حوزه های مختلف می پردازند گفت: 50 مجموعه نوآور و فناور به منظور تشریح مدل های گوناگون پاسخگویی به مسائل در رویداد تا ثریا حضور پیدا می کنند.

وی با اعلام اینکه میزهای مشاوره فناورانه و مبتکرانه در رویداد تا ثریا دایر خواهد بود افزود: دانشجویان، فعالان زیست بوم دانش بنیان و مجموعه های نوپای فعال در حوزه نوآوری و فناوری می توانند با مراجعه به این رویداد با برترین های حوزه کاری خود گفتگو کرده و مشاوره های لازم را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد «تا ثریا» با هدف روایت چگونگی حل نوآورانه و مبتکرانه مسائل کشور

برگزاری رویداد «تا ثریا» با هدف روایت چگونگی حل نوآورانه و مبتکرانه مسائل کشور