مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-02پزشكي

آمار جانباختگان کرونا در اردبیل از 1400 نفر گذشت


مجموع جان باختگان شیوع سه موج بیماری کرونا در استان اردبیل در یک سال گذشته به یک هزار و 402 نفر رسید.

​ - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: هم اکنون کل استان اردبیل در زمینه شیوع کرونا در وضعیت آبی قرار دارد و هشت شهرستان بیله سوار، سرعین، اصلاندوز، کوثر، نیر، نمین، انگوت و گرمی در وضعیت آبی (وضعیتی بین سفید و زرد) و چهار شهرستان اردبیل، خلخال و مشگین شهر و پارس آباد در این استان در وضعیت زرد قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، دکتر شهرام حبیب زاده با اشاره به شکننده بودن وضعیت شیوع کرونا در استان اردبیل افزود: با توجه به شرایط جدید و احتمال شیوع نوع جهش یافته ویروس کرونا موسوم به کرونای انگلیسی، همراهی مردم در رعایت پروتکل های کنترلی بسیار ضروری است.

وی اضافه کرد: آمار بیماران بدحال مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه مراکز درمانی استان نیز در شرایط ثابت 44 فرد بستری قرار دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل با اشاره به ترخیص 18 نفر از افراد بستری مبتلا به کرونا در مرکز درمانی استان اردبیل گفت: وضعیت شیوع کرونا در استان اردبیل همچنان شکننده است و در صورت بی توجهی شهروندان به رعایت مقررات مقابله با کرونا، تبعات خطرناکی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار جانباختگان کرونا در اردبیل از 1400 نفر گذشت

آمار جانباختگان کرونا در اردبیل از 1400 نفر گذشت