مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:052021-03-02اقتصادي

تولید لوازم خانگی در روزهای تحریم چقدر بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت صمت، کیوان گردان با یادآوری اینکه رشد 30 درصدی را در تولید لوازم خانگی هدف گذاری کرده بودیم، - مدیرکل دفتر صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت گفت: در روز های تحریم، بیش از 2 برابر قبل از تحریم ها لوازم خانگی در کشور تولید کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت صمت، کیوان گردان با یادآوری اینکه رشد 30 درصدی را در تولید لوازم خانگی هدف گذاری کرده بودیم، اظهار داشت: در 10 ماهه امسال این هدف را محقق و از آن عبور کردیم.

مدیرکل دفتر صنایع برق و فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت افزود: سال گذشته نزدیک به 9 میلیون دستگاه لوازم خانگی (کوچک و بزرگ) تولید کردیم، هدفگذاری امسال تولید 12 میلیون دستگاه لوازم خانگی بوده است، اما امسال تا امروز 14 میلیون دستگاه تولید کرده ایم.

وی اضافه کرد: قبل از تحریم ها و در سال 1396 میزان تولید لوازم خانگی در کشور 7.

5 میلیون دستگاه بوده است.

در تولید لوازم خانگی بیش از 3 میلیارد دلار کاهش ارزبری داشتیممدیرکل دفتر صنایع برق و فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت با بیان اینکه در روز های تحریم، بیش از دو برابر قبل از تحریم ها لوازم خانگی در کشور تولید کردیم، گفت: برآورد های ما نشان می دهد که بیش از 3 میلیارد دلار کاهش ارزبری داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید لوازم خانگی در روزهای تحریم چقدر بود

تولید لوازم خانگی در روزهای تحریم چقدر بود