مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 05:352021-03-02بين الملل

عشق به همسر یا فرزند کدام قوی تر است؟


نگاهی روان شناسانه به اظهارنظر عجیب «رایان رینولدز» درباره سپر کردن همسرش برای حفاظت از فرزندش که بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داشت - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، نرگس عزیزی، کارشناس ارشد مشاوره در روزنامه خراسان نوشت: شاید شما هم ویدئوی کوتاهی از رایان رینولدز ، بازیگر کمدی و معروف را در چند روز اخیر در شبکه های اجتماعی دیده باشید که درباره عشق به همسر و فرزندش صحبت می کند.

در این ویدئوی کوتاه او اول از عشق عمیق خود به همسرش می گوید و بعد با شوخ طبعی اضافه می کند: همان اولین بار که فرزندم را دیدم، فهمیدم این نوزاد را آن قدر دوست دارم که اگر حمله ای اتفاق بیفتد، برای محافظت از فرزندم از همسرم به عنوان سپر انسانی استفاده خواهم کرد! تصور می کنم به وقت تماشای این ویدئو، به احتمال زیاد شما هم لبخند زده باشید.

اما شاید بد نباشد بعد از تماشای این کلیپ کوتاه در کنار خندیدن به طنازی این بازیگر، به موضوعی مهم و البته مناقشه برانگیز بپردازیم؛ این که آیا مقایسه دوست داشتن فرزند و دوست داشتن همسر مقایسه درستی است؟ و آیا احساسات عاشقانه شدیدتر نسبت به همسر در مقایسه با فرزند، اتفاق عجیب و غریبی است؟ با ما همراه باشید تا کمی بیشتر با این دو عشق (به همسر و به فرزند) آشنا شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشق به همسر یا فرزند کدام قوی تر است؟

عشق به همسر یا فرزند کدام قوی تر است؟