مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 05:202021-03-02بين الملل

هشدار صنعاء به ریاض؛ به میدان نفتی «صافر» حمله شود، آرامکو را می زنیم


همزمان با شدید شدن درگیری در جبهه های غرب و شمال مأرب یمن و نزدیک شدن نیروهای ارتش و کمیته های مردمی به میادین نفتی «صافر»، صنعاء به ریاض درباره حمله به این منطقه هشدار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با شدید شدن درگیری در جبهه های غرب و شمال مأرب گزارش داد، صنعاء در این پیامها به ریاض هشدار داده است که ایستگاه نفتی واقع در میادین صافر، خط قرمز است و اگر جنگنده های سعودی یا اماراتی یا حامیان این ائتلاف متجاوز، این منطقه را بمباران کنند، پاسخ نیروهای یمنی نیز حمله به شرکت آرامکو -غول نفتی سعودی- خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین روزنامه، دولت نجات ملی یمن همچنین به عربستان سعودی گفته است که حجم حملات آتی، بسیار فراتر از عملیات اخیر موازنه بازدارندگی پنجم خواهد بود.

این در حالی است که برخی قبایل مأرب هشدار داده اند که احتمالا عناصر وابسته به ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی، میادین نفتی صافر را بمب گذاری کرده اند.

سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن هم دو روز پیش از آغاز مرحله جدیدی از موازنه بازدارندگی خبر و هشدار داد که هر گونه حمله، مقابله به مثل خواهد شد و مانند معادله فرودگاه در برابر فرودگاه در برابر حملات ریاض صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار صنعاء به ریاض؛ به میدان نفتی «صافر» حمله شود، آرامکو را می زنیم

هشدار صنعاء به ریاض؛ به میدان نفتی «صافر» حمله شود، آرامکو را می زنیم