مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 04:552021-03-02اقتصادي

تور ترویجی آموزشی تعاون به همت جهاددانشگاهی استان کردستان برگزار شد


تور ترویجی آموزشی تعاون به همت جهاددانشگاهی استان کردستان و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت آنلاین برگزار شد.

- ایسنا/کردستان تور ترویجی آموزشی تعاون به همت جهاددانشگاهی استان کردستان و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت آنلاین برگزار شد.

یزدانفر مدیر عامل در این برنامه اظهار کرد: شرکت ریخته گری سنندج (تعاونی 162) در سال 68 تاسیس شده و فعالیت خود را در ابتدا به صورت سنتی و با کوره های دوار و با تولید اتصالات آب آغاز کرده است .

وی افزود: در سال 74 در جهت طرح توسعه شرکت با خرید کوره های القایی 750 کیلوگرم و دستگاه های آزمایشگاهی وارد مرحله نوین از تولید شد و طی 20 سال یکی از سازندگان مطرح ساچمه های شات بلاست در کشور شد.

این کارآفرین خطاب به جوانان گفت: در حال حاضر این مجموعه با توجه به نیاز صنایع فولاد و خودرو با اضافه کردن کوره های 1 و 3 تنی در حال تولید شمش و بیلت فولادی با آلیاژهای خاص می باشد و همچنین در راستای طرح توسعه سازمان این مجموعه با به کارگیری تکنولوژی روز (اروپا) اقدام به تولید انواع بوش های سیلندر دریایی، زمینی با آلیاژهای خاص کرده است .

یزدانفر عنوان کرد: تحقیق و توسعه در بستر شرکت ریخته گری سنندج نهادینه شده است به طوریکه از بدو تاسیس تا کنون انعطاف پذیری نسبت به نیازهای روز کشور را در دستور کار خود قرار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تور ترویجی آموزشی تعاون به همت جهاددانشگاهی استان کردستان برگزار شد

تور ترویجی آموزشی تعاون به همت جهاددانشگاهی استان کردستان برگزار شد