مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 04:352021-03-02اقتصادي

13 درصد جمعیت استان ایلام از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به اینکه 13 درصد جمعیت استان ایلام از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند، گفت: 2 هزار و 14 خانوار مددجوی استان طی سال جاری خودکفا شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر بستر فضای مجازی در ایلام اظهار کرد: مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در 11 ماهه امسال 2 هزار و 14 خانواده مددجوی کمیته امداد با دریافت خدمات متنوع از کمیته امداد با رسیدن به توانمندی و استقلال معیشتی از حمایت کمیته امداد خارج شده اند.

وی تصریح کرد: هر مجری طرح و خانواده ای که تسهیلات خوداشتغالی از کمیته امداد دریافت کرده و توانسته است برای خود درآمد ثابتی در قبال این شغل داشته باشد و ماهیانه درآمدی بالغ بر 2 میلیون تومان داشته باشد به عنوان توانمند و خودکفا معرفی می شود.

وی عنوان کرد: حدود 19 درصد بعد خانوار استان و 13 درصد جمعیت نفرات در استان، تحت حمایت کمیته امداد هستند.

موسی نژاد تصریح کرد: حدود 30 درصد مددجویان و مخاطبین کمیته امداد استان ایلام مستعد توانمند شدن و ورود به عرصه کارآفرینی هستند و امداد برای این خانواده ها در یک پروسه چند ساله برنامه کارآفرینی دارد.

وی افزود: حدود 70 درصد از مددجویان که زنان سرپرست خانوار، سالمندان، بیماران و یا دانش آموزان و خردسالان هستند، نیازمند تحت حمایت قرار گرفتن به صورت مستمر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 درصد جمعیت استان ایلام از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند

13 درصد جمعیت استان ایلام از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند