مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 04:302021-03-02سياسي

استاندار آذربایجان شرقی به مسائل و مشکلات تعدادی از شهروندان رسیدگی کرد


استاندار آذربایجان شرقی به همراه جمعی از مدیران اجرایی استان، به صورت چهره به چهره با تعدادی از شهروندان دیدار و به مشکلات آنان رسیدگی کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی به همراه جمعی از مدیران اجرایی استان، به صورت چهره به چهره با تعدادی از شهروندان دیدار و به مشکلات آنان رسیدگی کرد.

محمدرضا پورمحمدی در این جلسه ملاقات مردمی، به مسائل و مشکلات 40 نفر از مراجعان گوش فرا داد و دستورهای لازم برای حل و فصل مشکلات آنها را صادر کرد.

وی در حاشیه این دیدار مردمی، گفت: در ماه های اخیر به دلیل شرایط خاص، امکان برگزاری ملاقات های مردمی میسر نبود و خوشبختانه امروز توفیق داشتیم تا با تعدادی از شهروندان ملاقات و به مشکلات آنها رسیدگی کنیم.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها را اولویت اصلی خود می دانیم، افزود: تمام مسئولان مکلف به رسیدگی به مطالبات و مشکلات مردم هستند.

پورمحمدی با اشاره به حضور مدیران اجرایی استان در جلسه ملاقات مردمی، گفت: مدیران استان به صورت دوره ای در مرکز ارتباطات مردمی (سامد) حضور می یابند و مردم استان می توانند از طریق این سامانه نیز مشکلات خود را مطرح کنند.

مدیران کل دفتر جذب سرمایه گذاری و دفتر امور روستایی استانداری، شهردار تبریز، روسای سازمان های صمت و جهاد کشاورزی، مدیران ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار آذربایجان شرقی به مسائل و مشکلات تعدادی از شهروندان رسیدگی کرد

استاندار آذربایجان شرقی به مسائل و مشکلات تعدادی از شهروندان رسیدگی کرد