مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 19:202021-03-01حوادث

فوت موتورسوار دیّری با برخورد به بلوار


مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر از برخورد یک دستگاه موتورسیکلت به بلوار و فوت تنها سرنشین آن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حسین ناظمیان پور در گفت وگو با خبرنگاران اظهارداشت: این حادثه ساعت 4 دقیقه بامداد با تماس با مرکز پیام فوریت های پزشکی 115 شهرستان دیّر مبنی بر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت به بلوار در شهر دیّر گزارش شد که بلافاصله تیم فوریت های پزشکی از  پایگاه اورژانس 115 دیّر به محل حادثه اعزام شد.

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر افزود: این حادثه در بلوار معلم و نزدیکی کوی جانبازان شهر دیّر اتفاق افتاد راکب که جوان 17 ساله بود پس از برخورد موتورسیکلت به بلوار به داخل کانال جمع آوری آب های سطحی پرتاب شده که به علت شدت جراحات وارده به اندام های حیاتی از جمله سر ، سینه و کمر در دم فوت می کند.

وی اضافه کرد: شدت جراجت و شکستگی کمر به نحوی بود که پاها از پشت روی سر قرار داشت و سر و صورت به شدت صدمه دیده بود؛ علت این حادثه از سوی کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

ناظمیان پور خاطرنشان کرد: شهرستان دیّر دارای 5 پایگاه فوریت های پزشکی دیّر ، درود احمد ، بردخون ، آبدان و دوراهک می باشد که آماده ارایه خدمات اورژانسی در سریع ترین زمان و در همه جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت موتورسوار دیّری با برخورد به بلوار

فوت موتورسوار دیّری با برخورد به بلوار