مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 15:302021-03-01سياسي

واکنش آیت الله ایازی به اظهارنظر علم الهدی: نباید در حوزه خصوصی افراد وارد شویم


اشکال اول سخن آقای امام جمعه مشهد این است که ما نباید هر روز در حوزه خصوصی افراد حرفی بزنیم و چیزی بگوییم؛ چون جامعه ما این همه مسائل مهم دارد و مثلا کشور در برخی مسائل ناکارآمدی های خود را دارد که باید برای اصلاح آن موارد به ارائه .

- آیت الله ایازی می گوید: اشکال اول سخن آقای امام جمعه مشهد این است که ما نباید هر روز در حوزه خصوصی افراد حرفی بزنیم و چیزی بگوییم؛ چون جامعه ما این همه مسائل مهم دارد و مثلا کشور در برخی مسائل ناکارآمدی های خود را دارد که باید برای اصلاح آن موارد به ارائه نظرات در آن مورد پرداخت و حالا تکیه به این مسائل جزیی نادرست است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ عضو ارشد مجمع محققین حوزه علمیه قم گفت: روحانیت ما امروز هم گروهی تحت عنوان نو اندیشان دارد، هم گروهی تحت عنوان سنتی ها و هم افرادی که معتقدند هر چه حکومت اسلامی صلاح دید باید عمل کرد؛ بیان این مطالب یعنی بدانیم روحانیت فقط آن چیزهایی نیست که از دستگاه های رسمی تبلیغ و ترویج می شوند.

آیت الله ایازی سید محمدعلی ایازی از محققان قرآنی و عضو مجمع محققین حوزه علمیه قم، با اشاره به بازتاب گسترده سخنان امام جمعه مشهد در رسانه ها و انتقاد از این که زنان و شوهران در خانه یکدیگر را به اسم کوچک صدا می زنند، اظهار داشت: البته که صدا زدن زن و شوهر به اسم کوچک، نه اشکال دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش آیت الله ایازی به اظهارنظر علم الهدی: نباید در حوزه خصوصی افراد وارد شویم

واکنش آیت الله ایازی به اظهارنظر علم الهدی: نباید در حوزه خصوصی افراد وارد شویم