مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 15:202021-03-01پزشكي

شناسایی 12 مورد مشکوک به کرونای جهش یافته در فارس


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه تاکنون 12 مورد ابتلا به کرونا جهش یافته در فارس شناسایی شده است، گفت: بر اساس آزمایش های انجام شده ابتلای چهار مورد به کرونای جهش یافته انگلیسی قطعی است که این موضوع تاکیدی است بر افزایش مراقبت های بهداشتی از سوی آحاد جامعه.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ دکتر عبد الرسول همتی، دوشنبه در دویست و هفتاد و چهارمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید 19 در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بیان کرد: این 12 مورد بیمار مشکوک مبتلا به کووید 19 با علائم بالینی ویروس جهش یافته موسوم به کرونای انگلیسی، در شهرستان های شیراز، کازرون، کوه چنار، مرودشت، زرین دشت، لار و فسا شناسایی شده اند و برای اطمینان بیشتر نتیجه آزمایش آنها به انستیتو پاستور ایران ارسال شد که پس از تایید تا کنون چهار مورد آن به قطعیت رسیده و مابقی در دست بررسی هستند.

وی، با این هشدار که قدرت بیماری زایی و شدت سرایت ویروس جهش یافته از ویروس کرونای فعلی بسیار بیشتر است، تاکید کرد: شدت سرایت بیماری زایی ویروس جهش یافته موسوم به کرونای انگلیسی علاوه بر میانسالان و سالمندان، جوانان و نوجوانان را نیز درگیر می کند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز همچنین در مورد آخرین وضعیت آمار مبتلایان به کرونا در استان فارس اظهار داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 12 مورد مشکوک به کرونای جهش یافته در فارس

شناسایی 12 مورد مشکوک به کرونای جهش یافته در فارس