مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 14:552021-03-01پزشكي

اعمال رویکرد سختگیرانه برای تأیید استطاعت جسمی زائران حج آتی


رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از اعمال رویکرد سختگیرانه برای تأیید استطاعت جسمی زائران کشورمان در حج آتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دنیا و تأثیرات آن در اعزام حجاج و تمهیدات اندیشیده از سوی کارشناسان کشورمان در این رابطه گفت: سال گذشته دستورالعملی تهیه شد تا امکان ارائه خدمت مناسب توأم با سلامت را داشته باشیم که در همین راستا از نظرات همکاران مرکز پزشکی، وزارت بهداشت و سازمان حج و زیارت کمک گرفتیم.

تدوین و ترجمه دستورالعمل بهداشتی برای حجاج کشورمان وی با بیان اینکه در حج گذشته عربستان اجازه حضور حجاج کشورهای مختلف به داخل عربستان را نداد و عملاً این دستورالعمل تدوین شده اجرایی نشد، گفت: در حال حاضر این دستورالعمل به زبان عربی و انگلیسی ترجمه شده و در اختیار سازمان حج و زیارت قرار دارد تا هم زائران کشورمان استفاده نمایند و هم اینکه در صورت تمایل سایر کشورهای اسلامی در اختیار آنان قرار گیرد.

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در خصوص دستورالعمل تدوین شده عنوان کرد: این پروتکل هم برای شرایط خاص از جمله بهداشت آشپزخانه، هتل، تردد در شهر، تردد در مکان های زیارتی، انواع مراقبت های بهداشتی و ضدعفونی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال رویکرد سختگیرانه برای تأیید استطاعت جسمی زائران حج آتی

اعمال رویکرد سختگیرانه برای تأیید استطاعت جسمی زائران حج آتی