مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 13:102021-03-01اقتصادي

برکات کمک مومنانه، از توزیع 16 میلیون بسته کمک معیشتی تا آزادی 4 هزار نفر


توزیع 16 میلیون بسته کمک معیشتی و آزادی 4 هزار نفر از برکات اجرای رزمایش کمک مومنانه در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سردار محمد زهرایی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از دیگر ماموریت های این سازمان است.

زهرایی با اشاره به اینکه کمک به صندوق های قرض الحسنه، تعاونی ها و قطب های صنایع تبدیلی و خدمت رسانی در حوادث و بلایا از دیگر ماموریت های این سازمان است، گفت: در نقشه راه چشم انداز و افق این ماموریت ها با میدان داری بسیج سازندگی تعریف شده است.

رییس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به اینکه ایجاد شبکه نیروی انسانی تخصصی در اقشار، رده ها و پایگاه های بسیج و شبکه ها از جمله شوراها و مجامع جاری استان ها، صندوق های قرض الحسنه، تسهیل گران و سرخوشه های قطب ها بازوی اجرای نقشه راه است، گفت: کارگاه های اقتصاد مقاومتی دیگر بازوی اجرایی این طرح محسوب می شوند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت سازمان بسیج سازندگی در قالب این نقشه راه پروژه محور و مقطعی نخواهد بود، ادامه داد: صفر تا 100 طرح های مختلف همانند طرح جامع محرومیت زدایی مردم، در آن تعریف و مشخص شده است.

وی با اشاره به اینکه دبیری نهضت ، سالروز شهادت سردار سلیمانی، دهه فجر اجرایی شده است، گفت: مرحله پنجم نیز در قالب میلاد نور از سالروز میلاد امام جواد (ع) تا میلاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکات کمک مومنانه، از توزیع 16 میلیون بسته کمک معیشتی تا آزادی 4 هزار نفر

برکات کمک مومنانه، از توزیع 16 میلیون بسته کمک معیشتی تا آزادی 4 هزار نفر