مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 13:052021-03-01پزشكي

ماجرای عجیب درگیری یک نوزاد تازه متولد شده با کرونا


دو پزشک متخصص به بیان توضیحاتی در خصوص ماجرای درگیری یک نوزاد تازه متولد شده با کرونا و حجم بالای این ویروس در بدن او پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، طی دو سه روز گذشته اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه مقدار حجم ویروس کرونای موجود در بدن یک نوزاد تازه متولد شده آمریکایی که به دلیل ابتلا به کووید 19 در بیمارستان بستری بوده، 51هزار و 418 برابر بیشتر از متوسط بار ویروسی در بدن سایر اطفال مبتلا به این بیماری بوده است و همچنین وقتی اخیرا توالی ژنی ویروس در بدن این نوزاد را به دست آوردند، گونه ای از ویروس کرونا را پیدا کردند که قبلا ندیده بودند.

به چنین اخباری توجه نکنید! مسعود مردانی فوق تخصص بیماری های عفونی و عضو کمیته علمی ستاد ملی کرونا در خصوص این خبر به میزان گفت: من در جریان این خبر نیستم، اما به طور کلی اینگونه اخبار سبب نگرانی مردم می شود و به طور کلی تاثیر ویروس جهش یافته بر کودکان آنگونه که تصور می شود، نیست و چنانچه این خبر صحت هم داشته باشد، یک در 6 میلیارد این امکان وجود دارد و نباید توجه چندانی به اینگونه اخبار داشت.

مراقب کرونای جهش یافته باشید! این در حالی است که سیدعلیرضا ناجی در گفت وگو بامیزان این باره توضیح داد: ویروس های جهش یافته کرونا از جمله ویروس انگلیسی حجم ویروس بالایی را در بدن به وجود می آورند و این امر و همچنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای عجیب درگیری یک نوزاد تازه متولد شده با کرونا

ماجرای عجیب درگیری یک نوزاد تازه متولد شده با کرونا