مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 13:002021-03-01سياسي

واکنش جدی ایران در صورت صدور قطعنامه تخریبی در شورای حکام


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وزیر امور خارجه در نشست امروز کمیسیون اعلام کرد که چنانچه در جلسه شورای حکام قطعنامه تخریبی علیه ایران صادر شود، - ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی را به مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ارائه کرد.

پس از آن مدیرکل برای بررسی نحوه ادامه همکاری ایران و آژانس پس از اجرای قانون و در چارچوب پادمان، با پیشنهادهایی به تهران سفر کرد.

از قبل به وی تاکید شده بود که اجرای قانون متوقف نخواهد شد.

وی بیان کرد: آقای گروسی در سفر به تهران و در مذاکرات فنی با سازمان انرژی اتمی، در راستای بازگشت پذیری اقدام ایران، پیشنهاد داد که اطلاعات دوربین های پروتکل الحاقی در داخل ایران حفظ شود و اگر ظرف 3 ماه طرف غربی تحریم ها را لغو کرد، با نظر ایران بتواند برای تداوم داده ها به انها دسترسی پیدا کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: ظریف خاطرنشان کرد براساس تفاهم مدیرکل و سازمان انرژی اتمی، اگر در این مدت به توافقی نرسیم، این اطلاعات از بین خواهد رفت.

عمویی در بیان دیگر جزییات نسشت امروز کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: وزیر امور خارجه در این جلسه، گزارشی از آخرین تحولات شورای حکام آژانس هم ارائه کرد و اظهار داشت: چنانچه در جلسه شورای حکام قطعنامه تخر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش جدی ایران در صورت صدور قطعنامه تخریبی در شورای حکام

واکنش جدی ایران در صورت صدور قطعنامه تخریبی در شورای حکام