مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 12:452021-03-01سياسي

مجوز مجلس به بانک ها تجاری برای دادن تسهیلات به سرمایه گذاران


نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بانکهای تجاری و تخصصی مجوز دادند که تا مبلغ 3 میلیارد دلار تسهیلات به سرمایه گذاران داخلی برای اجرای طرحهای توسعه ای و زیربنایی با اولویت مناطق محروم و کمترتوسعه یافته اختصاص داده شود.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بانکهای تجاری و تخصصی مجوز دادند که تا مبلغ 3 میلیارد دلار تسهیلات به سرمایه گذاران داخلی برای اجرای طرحهای توسعه ای و زیربنایی با اولویت مناطق محروم و کمترتوسعه یافته اختصاص داده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه) و در ادامه بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه 1400، بند الف تبصره 4 ماده واحده این لایحه را تصویب کردند.

طبق این مصوبه، به بانکهای تجاری و تخصصی اجازه داده می شود در سال 1400 از محل منابع در اختیار نسبت به مشارکت و یا اعطای تسهیلات ارزی- ریالی با رعایت مقررات شورای پول و اعتبار به موارد زیر اقدام کنند: ردیف 1- تا مبلغ سه میلیارد دلار به سرمایه گذاران بخشهای خصوصی، تعاونی و نهادهای عمومی غیردولتی و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء برای طرحهای توسعه ای بالادستی نفت و گاز با اولویت میادین مشترک برای افزایش ضریب بازیافت مخازن و احیای میادین قدیمی و جمع آوری گازهای همراه بدون انتقال مالکیت نفت و گاز موجود در مخازن و تولیدی از آنها.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز مجلس به بانک ها تجاری برای دادن تسهیلات به سرمایه گذاران

مجوز مجلس به بانک ها تجاری برای دادن تسهیلات به سرمایه گذاران