مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 12:402021-03-01سياسي

تصویب طرح ویژه تفصیلی بافت پیرامون حرم رضوی در شورای عالی شهرسازی و معماری


استاندار خراسان رضوی از تصویب طرح ویژه تفصیلی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی در شورای عالی شهرسازی و معماری خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی از تصویب طرح ویژه تفصیلی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی در شورای عالی شهرسازی و معماری خبر داد.

محمدصادق معتمدیان امروز در جلسه شورای عالی معماری و شهرسازی که درخصوص طرح ویژه تفصیلی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی و در محل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد اظهار کرد: جایگزین کردن این طرح پس از 25 سال از تصویب طرح قبلی، نیاز به اقدامات زیادی داشت و خوشبختانه طی چند ماه گذشته در سطح استان با همکاری وزارت راه و شهرسازی و تمهید مشاور طرح، اجماع خوبی در بین همه اعضای کمیسیون ماده 5 استان و اقناع سازی خوبی در افکار عمومی، بزرگان و نخبگان صورت گرفت.

وی با قدردانی از دستگاه قضایی، افزود: با توجه به اینکه یکی از دغدغه های جدی اجرا و بازنگری این طرح مباحث حقوقی و حقوق مکتسبه بود، تدابیر لازم در این زمینه صورت گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، گفتنی است؛ پس از گذشت 25 سال از آغاز طرح توسعه بافت پیرامون حرم مطهر امام رضا علیه السلام و به منظور حفظ شأن و جایگاه حرم مطهر در سیمای شهری محدوده، استمرار هویت معنوی زیارت، ارتقای شاخص های خدمات عمومی و تسهیلات اقامتی برای کلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرح ویژه تفصیلی بافت پیرامون حرم رضوی در شورای عالی شهرسازی و معماری

تصویب طرح ویژه تفصیلی بافت پیرامون حرم رضوی در شورای عالی شهرسازی و معماری