مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 12:352021-03-01سياسي

جهانگیری: اولویت شورای عالی جوانان افق گشایی پیش روی کشور و جوانان باشد


اولویت شورای عالی جوانان باید افق گشایی پیش روی کشور و جوانان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در جلسه شورای عالی جوانان با اشاره به چالش ها و مشکلات پیش روی مردم به ویژه جوانان کشور، گفت: در شرایط کنونی دشمنان تلاش می کنند تا جوانان کشور نسبت به آینده مایوس و بدبین شده و به اعتماد آنها به خود و به کشور آسیب بزنند که باید برای مقابله با این تحرکات برنامه ریزی کرد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از وظایف و اولویت های شورای عالی جوانان باید افق گشایی پیش روی کشور و جوانان باشد، گفت: امروز مهمترین مسئله این است که چگونه می توان امید و اعتماد را به جامعه بازسازی و احیاء کرد.

در این زمینه همه دستگاه ها مسئول هستند و مجموعه سازمان های مردم نهاد و خانه های مرتبط با جوانان می توانند با گفت و گو و تضارب آراء پیشنهادات و راهکارهای خود را در اختیار این شورا قرار دهند.

جهانگیری تصریح کرد: قطعاً دولت و شورای عالی انقلاب فرهنگی و سایر نهادهای حاکمیتی می توانند از این راهکارها و نتایج جلسات مذکور بهره مند شوند.

معاون اول رییس جمهور سپس با اشاره به موضوع اوقات فراغت جوانان، گفت: تا پیش از این وقتی درباره اوقات فراغت سخن به میان می آمد تصور این بود که جوانان و نوجوانان در زمان هایی که آموزش رسمی آنها به پایان رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: اولویت شورای عالی جوانان افق گشایی پیش روی کشور و جوانان باشد

جهانگیری: اولویت شورای عالی جوانان افق گشایی پیش روی کشور و جوانان باشد