مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 11:502021-03-01سياسي

اهمیت کار رسانه ها کمتر از کادر درمان نیست


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: اهمیت کار رسانه ها کمتر از کادر درمان نیست زیرا رسانه می تواند انعکاس اخبار به بهبود وضعیت کمک کند.

- دکتر بیژن سلیمان پور در جلسه شورای اطلاع رسانی استان قم ضمن اشاره به لزوم محدود کردن برنامه های نوروز امسال بیان کرد: استان قم در آستانه تغییر رنگ وضعیت کرونا است که تنها راه جلوگیری از این امر رعایت دستورالعمل ها، فاصله اجتماعی، ماسک زدن و مقداری صبر و تحمل است.

وی با تأکید بر اینکه رسانه ها در این شرایط به یک اخبار بسنده نکنند افزود: درست است که کادر درمان بیش از یک سال است که درحال مبازه با کرونا است اما این روزها اهمیت کار رسانه ها کمتر از کادر درمان نیست زیرا رسانه می تواند با اطلاع رسانی آمار و انعکاس اخبار به بهبود این وضعیت کمک و زحمت کادر را کمتر کند.

سلیمان پور در ادامه گفت: بسیاری از مردم با شنیدن عبارت کادر درمان تنها پزشک و پرستار را به خاطر می آورند در حالی که از زمان شیوع ویروس کرونا کادر بهداشت نیز زحمت زیادی کشیده است؛ به عنوان مثال 90 درصد امور مربوط به تست کرونا توسط کادر بهداشت انجام می شود که نه تنها در نهاد خود بلکه توسط مردم و دیگر نهادها باید تقدیر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت کار رسانه ها کمتر از کادر درمان نیست

اهمیت کار رسانه ها کمتر از کادر درمان نیست