مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-01اقتصادي

کاهش 723 هزار نفری بازدیدکنندگان از بناهای تاریخی کرمانشاه


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از کاهش شدید آمار بازدیدکنندگان از بناهای تاریخی استان بدنبال شیوع بیماری کرونا خبرداد و گفت: - ایسنا/کرمانشاه معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از کاهش شدید آمار بازدیدکنندگان از بناهای تاریخی استان بدنبال شیوع بیماری کرونا خبرداد و گفت: طی یازده ماهه امسال جمعا 114 هزار و 925 نفر از بناهای تاریخی استان بازدید کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهشی چشمگیر دارد.

علی صابر در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به تاثیر شیوع کرونا بر صنعت گردشگری، اظهار کرد: طی یکی دو سال گذشته برنامه هایی برای تحول و رونق در گردشگری استان طراحی کرده و با هدفگذاری که داشتیم، این روند رو به رشد باید با اجرای تعدادی برنامه در سال 1399 تداوم پیدا می کرد.

وی تصریح کرد: متاسفانه شیوع بیماری کرونا از اواخر سال گذشته تمام برنامه ریزی هایی که داشتیم را به هم ریخت و نتوانستیم با اجرای برخی برنامه ها مانند رویداد بین المللی گردشگری کرمانشاه 2020 روند روبه رشد گردشگری کرمانشاه را سرعت ببخشیم.

معاون گردشگری استان کرمانشاه با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا آمار بازدیدکنندگان از اماکن گردشگری استان را نیز طی این مدت به شدت کاهش داد، افزود: در یازده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 723 هزار نفری بازدیدکنندگان از بناهای تاریخی کرمانشاه

کاهش 723 هزار نفری بازدیدکنندگان از بناهای تاریخی کرمانشاه