مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:552021-03-01سياسي

دریافتی مراسم تحویل دهی هواپیماهای نظامی و بالگرد بازآماد به نیروهای مسلح


مراسم تحویل دهی انواع هواپیماهای نظامی، ترابری سنگین و بالگرد و همچنین ده ها موتور پیشرفته در صنایع هوایی وزارت دفاع با حضور امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع، - مراسم تحویل دهی هواپیماهای نظامی و بالگرد بازآماد به نیروهای مسلح مراسم تحویل دهی انواع هواپیماهای نظامی، ترابری سنگین و بالگرد و همچنین ده ها موتور پیشرفته در صنایع هوایی وزارت دفاع با حضور امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع، امیر نصیر زاده فرمانده نیروی هوایی ارتش و امیر یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش برگزار شد.

در این مراسم 9فروند هواپیمای نظامی، 10 فروند بالگرد و ده ها موتور بازآماد شده در سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع تحویل نیروها ی مسلح شد.

امیر سرتیپ حاتمی در این مراسم با درود به ارواح طیبه شهدا، امام شهدا و همه کسانی که در راه اعتلای میهن اسلامی قدم برداشتند، اظهار داشت: این میدان گویای شکست فشار حداکثری دشمن و موفقیت راهبردهای جمهوری اسلامی ایران است.

دشمن با دو راهبرد تحریم و عدم اجازه خرید تجهیزات تلاش کرد ایران را شکست دهد اما جمهوری اسلامی با سه راهبردی اتکا به توان داخلی ، بهینه سازی تجهیزات دفاعی و امنیتی با شرایط روز و ساخت تسلیحات بومی در حوزه های مختلف رزم زمینی ، دریایی ، موشکی و سایبری توانست دشمن را شکست دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافتی مراسم تحویل دهی هواپیماهای نظامی و بالگرد بازآماد به نیروهای مسلح

دریافتی مراسم تحویل دهی هواپیماهای نظامی و بالگرد بازآماد به نیروهای مسلح