مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-01اجتماعي

بارش باران در بوشهر/ ادامه بارش ها تا پایان هفته


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: طی روز پنجشنبه و جمعه نیز به سبب عبور موج ناپایدار کم دامنه ضمن افزایش سرعت وزش باد احتمال بارش های خفیف و پراکنده باران دور از انتظار نخواهد بود.

- پیام مساعدی در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد که تا امشب بارش های خفیف و پراکنده باران در سطح استان ادامه دارد؛ همچنین طی امروز تا روز چهارشنبه به سبب افزایش نسبی سرعت وزش باد در برخی ساعات ارتفاع موج دریا نیز به طور نسبی افزایش خواهد یافت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: طی روز پنجشنبه و جمعه نیز به سبب عبور موج ناپایدار کم دامنه ضمن افزایش سرعت وزش باد احتمال بارش های خفیف و پراکنده باران دور از انتظار نخواهد بود.

وی درباره پیش بینی 24 ساعته وضعیت جوی و دریایی استان گفت: آسمان ابری در برخی نقاط گاهی همراه با بارش خفیف و پراکنده باران و از امشب به تدریج کاهش ابر، فردا در برخی نقاط احتمال مه صبحگاهی پیش بینی می شود.

مساعدی ادامه داد: جهت وزش باد در سواحل شمالی و مرکزی غالباً شرقی تا شمال شرقی با سرعت 14 تا 38 و بر روی دریا گاهی تا 40 کیلومتر در ساعت و در سواحل و فراساحل جنوبی غالباً جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت 8 تا 36 کیلومتر در ساعت و از فردا شمال غربی 8 تا 36 کیلومتر در ساعت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران در بوشهر/ ادامه بارش ها تا پایان هفته

بارش باران در بوشهر/ ادامه بارش ها تا پایان هفته