مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 06:552021-03-01پزشكي

تفاهمنامه همکاری برای توسعه هوش مصنوعی منعقد شد


تفاهم نامه های همکاری در راستای توسعه فناوری هوش مصنوعی میان دانشگاه علوم پزشکی ایران و پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات با پژوهشگاه ICT منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تفاهم نامه همکاری میان پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با دانشگاه علوم پزشکی ایران و همچنین پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات در راستای توسعه هوش مصنوعی منعقد شد.

تفاهم نامه همکاری میان پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران با موضوع همکاری جهت استفاده از الگوریتم ها و ابزارهای هوش مصنوعی در فرآیندهای گردآوری و تحلیل داده های سلامت و حمایت از پژوهش های کاربردی و پروژه های تولید محصولات فناورانه ملی هوش مصنوعی و نیز به کارگیری محصولات در کاربردهای ملی و بخش سلامت منعقد شد.

توافق نامه دیگر با پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات مربوط به استفاده از ظرفیت و تقویت جایگاه مرکز توسعه نوآوری هوش مصنوعی برای توسعه این فناوری می شود.

در همین حال این تفاهم نامه با هدف تأمین مالی و جلب سرمایه گذاری بخش غیردولتی برای راه اندازی واحدهای تخصصی نوآوری هوش مصنوعی و اشتراک گذاری منابع و زیرساخت های لازم با هدف تسهیل گری و حمایت از بخش خصوصی استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهمنامه همکاری برای توسعه هوش مصنوعی منعقد شد

تفاهمنامه همکاری برای توسعه هوش مصنوعی منعقد شد