مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 06:202021-03-01اقتصادي

سنندج در راه استقبال از بهار


معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: به منظور خدمت رسانی به شهروندان و ارتقاء سیما و منظر شهری زیبا و نشاط و شادابی میان شهروندان در آستانه سال نو این شهرداری در قالب طرح استقبال از بهار تمهیدات ویژه ای اندیشیده است.

- ایسنا/کردستان معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: به منظور خدمت رسانی به شهروندان و ارتقاء سیما و منظر شهری زیبا و نشاط و شادابی میان شهروندان در آستانه سال نو این شهرداری در قالب طرح استقبال از بهار تمهیدات ویژه ای اندیشیده است.

لقمان حیدری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال امسال نیز به مثابه هرسال علاوه بر ارائه خدمات عمومی در سطح شهر اقداماتی در راستای خدمات رسانی بهینه به شهروندان و ارتقاء سطح رضایتمندی آنان در دستور کار قرار دارد.

حیدری گفت: علیرغم شیوع ویروس کرونا ستاد استقبال از بهار شهرداری سنندج به منظور خدمت رسانی به شهروندان و ارتقاء سیما و منظر شهری زیبا و نشاط و شادابی میان شهروندان در آستانه سال نو تمهیدات ویژه ای اندیشیده است.

وی عنوان کرد: امسال به واسطه شیوع ویروس کرونا اقداماتی برای جلوگیری از عدم شیوع این ویروس از جمله ممنوعیت برپایی چادر در سطح پارکها و بوستان ها و خودداری از اسکان مسافر در مکان های اقامتی صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنندج در راه استقبال از بهار

سنندج در راه استقبال از بهار