مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 06:202021-03-01اقتصادي

حق پرداخت مالیات شرکت های بزرگ بر روی دوش کسبه و بازرگانان هرمزگانی سنگینی می کند


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس گفت: حق پرداخت مالیات شرکت های بزرگ بر روی دوش کسبه و بازرگانان هرمزگانی سنگینی می کند و مسوولان باید برای حل این معضل چاره ای بیاندیشند.

- ایسنا/هرمزگان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس گفت: حق پرداخت مالیات شرکت های بزرگ بر روی دوش کسبه و بازرگانان هرمزگانی سنگینی می کند و مسوولان باید برای حل این معضل چاره ای بیاندیشند.

محمدرضا صفا صبح امروز(11 اسفندماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به آسیب های وارده به اقتصاد کشور در اثر ویروس کرونا، اظهار کرد: فشارهای مالیاتی عرصه را بر فعالان اقتصادی بیش از گذشته تنگ کرده است و با توجه به بررسی های میدانی صورت گرفته اکنون بسیاری از کسب و کارها نیمه تعطیل می باشند و حتی از عهده پرداخت شارژ ماهیانه خود بر نمی آیند که این معضلات ناشی از تکلیفی است که سازمان امور مالیاتی کشور به دوش سازمان امور مالیاتی استان قرار داده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اصلاحیه ماده 110 قانون مالیات های مستقیم اقامتگاه قانونی محل فعالیت اشخاص حقوقی تغییر پیدا کرده است که از ابتدای سال 1395 لازم الاجرا بوده و با توجه به اینکه بسیاری از شرکت های صنعتی و پالایشگاهی و نیز تعداد کثیری شرکت های بزرگ دیگر محل فعالیت آن در استان بوده ولی ثبت این شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق پرداخت مالیات شرکت های بزرگ بر روی دوش کسبه و بازرگانان هرمزگانی سنگینی می کند

حق پرداخت مالیات شرکت های بزرگ بر روی دوش کسبه و بازرگانان هرمزگانی سنگینی می کند