مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 05:552021-03-01بين الملل

رییس جمهوری کره جنوبی: المپیک می تواند فرصتی برای احیای روابط با کره شمالی باشد


رییس جمهوری کره جنوبی امروز (دوشنبه) گفت، المپیک توکیو می تواند فرصتی را برای گفتگوی مجدد بین آمریکا و ژاپن و دو کره فراهم کند.

- رییس جمهوری کره جنوبی امروز (دوشنبه) گفت، المپیک توکیو می تواند فرصتی را برای گفتگوی مجدد بین آمریکا و ژاپن و دو کره فراهم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، مون جائه این، رییس جمهوری کره جنوبی در جریان مراسم صد و دومین سالگرد روز جنبش استقلال در سئول گفت: کره جنوبی با ژاپن به منظور موفقیت در بازی های المپیک توکیو همکاری می کند که می تواند کمکی برای دو کشور به منظور برون رفت و احیای ناکامی های اقتصادی و اجتماعی ناشی از پاندمی کرونا به حساب بیاید.

سخنرانی رییس جمهوری کره جنوبی در حالی ایراد شد که روابط پیونگ یانگ با سئول و توکیو پس از شکست مذاکرات خلع سلاح اتمی با آمریکا در 2019 رو به وخامت گذاشته است.

سئول که به دنبال منفعت بردن از المپیک توکیو همانند بازی های المپیک زمستانی 2018 است، امید دارد که این بازی ها باعث احیای دیپلماسی با کره شمالی با وجود پاندمی کرونا و قطع روابط کره شمالی با جهان، شود.

رییس جمهوری کره جنوبی همچنین گفت: این بازی ها که قرار است در سال جاری میلادی برگزار شود، می تواند به یک فرصت برای گفتگو بین کره جنوبی و ژاپن، کره جنوبی و کره شمالی، کره شمالی و ژاپن و کره شمالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهوری کره جنوبی: المپیک می تواند فرصتی برای احیای روابط با کره شمالی باشد

رییس جمهوری کره جنوبی: المپیک می تواند فرصتی برای احیای روابط با کره شمالی باشد