مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 05:202021-03-01بين الملل

یک مقام آمریکایی: دولت بایدن هنوز تمایل دارد با ایران مذاکره کند


یک مقام آمریکایی بیان کرد که دولت جو بایدن علیرغم این که ایران دعوت اتحادیه اروپا برای مشارکت در نشستی با حضور اعضای اصلی توافق هسته ای و آمریکا را رد کرده است، - یک مقام آمریکایی بیان کرد که دولت جو بایدن علیرغم این که ایران دعوت اتحادیه اروپا برای مشارکت در نشستی با حضور اعضای اصلی توافق هسته ای و آمریکا را رد کرده است، مایل به مذاکره با ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس، دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا روز یکشنبه گفت که علیرغم رد شدن دعوت اتحادیه اروپا برای مشارکت در نشستی با آمریکا و دیگر اعضای اصلی توافق هسته ای از سوی ایران، هنوز مایل به مذاکره با ایران درباره توافق هسته ای است که دولت دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا به بهانه ناقص بودن این توافق، آمریکا را از آن خارج کرد.

یک مقام ارشد دولت آمریکا گفت که این کشور از مخالفت ایران مایوس شده است اما نسبت به زمان و فرمت مذاکره با ایران منعطف است و تصمیم ایران برای رد کردن دعوت اتحادیه اروپا را به عنوان بخشی از یک روند دیپلماتیک تلقی می کند.

این مقام آمریکایی که اجازه نداشت نامش فاش شود، افزود که کشورش در این مسیر با دیگر اعضای توافق هسته ای از جمله انگلیس، آلمان، فرانسه، روسیه و چین در این باره رایزنی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مقام آمریکایی: دولت بایدن هنوز تمایل دارد با ایران مذاکره کند

یک مقام آمریکایی: دولت بایدن هنوز تمایل دارد با ایران مذاکره کند